Llar d’infants

Primer cicle educació infantil

La nostra llar esdevé un espai perquè els infants de 0 a 3 anys es desenvolupin en un entorn tranquil, transparent, estimulant, familiar i de confiança. Potenciem l’aprenentatge dels hàbits i rutines per afavorir l’autonomia personal dels infants, donar-los seguretat en el seu creixement i establir relacions càlides i afectuoses.

La Llar és un espai de descoberta i compartir aprenentatges. Un lloc on es viuen experiències úniques i significatives cada dia. Els infants observen, escolten, exploren, manipulen, experimenten, juguen i gaudeixen de l’espai proper.

A la nostra llar d’infants els educadors i educadores oferim una atenció acurada, individualitzada i d’estima. Acompanyem als infants i les famílies en el procés de creixement i aprenentatge.

L’escola és oberta de les 8 del matí a les 7 de la tarda.

L’horari lectiu és de 9 a 13 i de 15 a 17.

La llar està autoritzada per la Generalitat de Catalunya  i l’alumnat de la llar d’infants rep una subvenció de la Diputació de Barcelona  i de la Generalitat de Catalunya.

Què fem a la nostra llar d´infants?

Treballem hàbits i rutines que ajuden a desenvolupar l’autonomia personal. Afavorim el coneixement del nostre entorn social i natural i aprenem a respectar-lo. El nostre espai exterior ofereix experiències sensorials, socials, creatives i emotives. Al pati poden conèixer aspectes relacionats amb el temps atmosfèric, les plantes, les bestioles, el cel…

Serveis de l'etapa

chef
Menjador

L’escola disposa de cuina pròpia. Els infants tenen el menú adequat a la seva edat, com en cas d’al·lèrgies, intoleràncies o qualsevol altre circumstància excepcional. Inclou el berenar.

uniEA15
Gabinet Psicopedagògic i material
basketball
Estiu a la Llar durant el mes de juliol